Friday fun

Ikväll ska vi ha tjejkväll. Det var länge sen nu så jag ser fram emot det. Vi ska laga tre rätters, dricka champange och klä oss lite finare. Alla vi tjejer firade nyår på olika håll så vi tänkte "fira nyår" ihop ikväll.
Dock har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig, så får väl ta en tripp på stan och se om jag kan hitta något.
Skoj ska det iallafall bli!

Igår red jag igen på min lillasysters häst, jag är fortfarande livrädd men jag börjar bli lite van nu iallafall, bra träning är det, jag har träningsvärk i magen och i ryggen.

Nej nu ska jag städa hela lägenheten och tvätta, vi har lyckas samla ihop två stora blåa ikea påsar med tvätt. Det känns som om det inte spelar någon roll hur mycket man tvättar. det försvinner ju inte. mamma?

Skriver mer sen. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0