Morgonpigg?

idag skulle jag gå upp tio över åtta, för mamma skulle komma förbi mig här så skulle jag skjutsa henne till jobbet för att sen får jag ha bilen hela dagen, och det är precis det som jag har gjort. Plus att jag var så hurtig att jag gick ett varv i spåret också. Nu är jag jätte pigg, men min käre pojkvän är inte det och jag vill åka till ikea men jag får väl ta och väcka han snart.

På söndag åker jag till england i en vecka, min kusin i edsbyn ska åkt till min kusin och hennes familj i england men han är för ung för att flyga själv, man måste vara 16. Så då får jag ställa upp och självklart gör jag det. Dom bor typ en  och en halv timme utanför London men jag hoppas att vi åker dit någon dag. om inte annat får jag väl åka dit själv. Nej nu ska jag göra lite frukost sen ska jag väcka den sovande. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0