hej

Tänkte ta och skriva lite här i bloggen, var ju trots allt ett bra tag sen. Idag har jag varit och lunchat med sofia och louise, mycket trevligt. Gick även en liten runda på stan men jag är så sjukt less på västerås utbud av kläder. Vill shoppa en hel ny garderob, eller dock hittade jag ett par snygga skor, men som sagt har man inga inkomster har man häller inga utgifter. måste kanske skaffa mig ett jobb trots allt. Men jag har liksom fastnat i att inte göra något, trivs med det men kanske inte i längden. Vi får se helt enkelt.

Och nu är det inte långt kvar tills min teroi och uppkörning. skoj skoj!

Sen ser jag fram emot helgen också, hoffmaestro på oliver på fredag. Äntligen händer det något. Nej från och med nu ska jag börja blogga igen.. har inte så mycket att skriva om men men Ciao


kär och galen är jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0