Driverlicens



Jag har ju inte skrivit på ett tag och en anledning är ju att jag har pluggat så mycket till körkortet, men nu ska jag med glädje medela att JAG TOG KÖRKORT IDAG!!!! hurra för mig, vuxenpoäng!. Nu är det bara ett jobb som fattas, men fy fan va skönt det känns.

Körde runt lite själv nyss och gud vad kul det var! Lite pirrigt men imorgon blir det att åka runt och det är nog inte fören då jag inser att jag faktist har det.

Nej nog om det, annars har det inte hänt så mycket. Helgen var fylld med roligheter. Firade Frida i fredags,( säg den meningen fort, många F) Iallafall det var skoj sen gick vi till å sen på lördagen åkte vi till sthlm fram och tillbaka sen på kvällen firade vi johans mamma och sedan bar det av till å igen. Skoj hade vi!

Nu ska jag börja laga någon form av mat, Ciao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0