uppsala


-Just nu är jag hos min kusin i uppsala, jag ska ju jobba här nästa vecka och lite framöver så jag följde med syrran  upp idag så jag får se hur allt fungerar och så. Är faktiskt nervös, men har ju ett enormt ansvar, men det ska nog gå bra!

SER fram emot helgen, dock har jag inte kommit på vad jag ska ge än, men får ta en runda på stan imorgon så kommer jag nog på något.
Så imorgon blir det att förbereda lördagen, hitta på något skoj att ha på sig och sen ska jag ju på inflyttningsfest imorgon kväll också, fullspäckad helg. En kompis till mig har flyttat ihop med sin b-friend och det ska såklart firas, det ska bli skoj för det var länge sen jag träffade den ligan.

Sen en annan sak som jag kom på aldeles nyss är att det är ju inte långt alls till julen, det är så sjukt vad tiden går fort och inte gör jag något vettig av den, tiden alltså! Vill ju bli make up artist men det är lättare sagt än gjort, fast nej  nu ska jag ta tag i det där och ringa dit sp vem vet, kanske börjar i januari, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0