home



Kom hem från england i lördags. Och gud vad jag behövde den resan, har fått ordning på dygnsrytm nu! vi gick och la oss tidigt och gick upp tidigt. Vi var och shoppa två dagar och jag fick med mig lite hem, dock hade jag ju bara ett handbagage så kunde inte köpa allt jag ville. Men men, mycket trevigt var det.

Just nu är jag och johan hemma hos mamma och pappa, min lillebror var lite kraslig och ville inte vara själv hemma, Så självklart ställer men upp som storesyrra. Men jag tänkte ju att vi alla kunde hitta på något men riktigt så vart det inte, jag sitter vid datan och johan och andreas spelar fifa och nhl 10. Det har jag snappat upp iallafall. Nej nu ska jag åka och hämta mamma, Hörs!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0