mondayday

Denna jobb weekend gick fort, åkte ju i torsdags till uppsala och kom hem igår. På tal om igår så gick vi på bio och såg 2012. Jag ska inte säga så mycket om det för er som vill se den förutom om att den äv värd att se.
Idag har vi bara varit på stan och ätit lunch och druckit kaffe. Snart blir det en tripp ut till ikea, för vi ska sätta upp lite hyllor i köket. Vi har en hel vägg som är tom och det är ju dumt.



Jag är så sugen på att shoppa en hel ny vintergarderob just nu så när lönen kommer får jag ta och ge pengarna till mamma annars säger det pooff och jag har en ny garderob men inga pengar.. mitt första misson blir att leta efter en päls, en stor och mysig päls. Så det blir prio ett sen ett par boots, byxor...



Nog om det, har hittat mitt dröm jobb nu så håller tummarna att dom hör av sig! Önska mig lycka till. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0