Future

- jag sitter och funderar på min framtid, okej min tid de närmaste två månader. Jag vill ju börja skolan i januari men det kostar ju, plus att jag måste pendla varje dag till sthlm. Så nu börjar jag fundera på om det är smartare att vänta med skolan och börja i augusti, För då kan man ju skaffa sig både jobb och lägenhet i sthm och flytta dit innan sommaren. Vilket skulle vara underbart!  Så någon som har ett jobb åt mig i sthlm, hojta gärna till!

Åker hem imorgon, och sen får vi se vad som händer i helgen. Fast det är ju bara tisdag idag så det behöver jag ju inte tänka på nu.. Ciao bella!



Kommentarer
Postat av: dp

vilken skola har du funderat på och börja i? Jag ska med söka till augusti.

2009-12-02 @ 17:45:42
URL: http://idp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0