CoffeandCake

Mamma, pappa, andreas och tilde kom hem till hos idag för lite kaffe och tårta för att fira johan i efterskott. Det var mycket trevligt eftersom jag inte träffar dom så ofta nu för tiden.
En annan bra sak var att pappa upptäckte att vi har internet i lägenheten vilket vi inte trodde för vi har haft en dong nu ett tag. Så det var ju fantastikt bra med tanke på att vi är utan internet lite då och då. Så nu ska jag verkligen ta tag i detta bloggandet. skoj!

Fick även reda på att det blir en rätt smaskig lön nu till jul och det sitter ju inte häller helt fel. Kanske inte är så fel att jobba trots allt, jag harju haft en annan teori de senaste halvåret. Så nu funderar jag på att spara en hel del och sen börja plugga till makeup artist till våren. Ciao



Kommentarer
Postat av: Anonym

hello rebecca. vart jobbar du nu då? :) du skulle passa asbra som make up artist, satsa på d!

2009-11-04 @ 15:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0