söndag

jag tycker om söndagar, man har inget man måste göra men endå så vill man inte bara ligga still, Vill ta vara på "sista lediga" dagen innan skolan börjar. Så jag gick upp kvart i sju imorse och åke med mamma och lillsyrran till stallet, eller jag gick igenom gamla skivor i bilen medan mamma hjälpte joanna med att få ut hästarna. Iaf sen åke jag och mamma till hälla och handlade mat till kvällen och kikade på lite kläder och skor, Vart dock inget köp men jag pekade ut ett jätte fint armband som jag önskar mig på studenten. Fick även reda på att det armbandet som jag har just nu jämt och trodde var ett skit armand var tydligen ett 18 karats armband. Kul kul!

Efter det åkte vi hem och plockade upp storesyrran på vägen och nu har vi grillat gott och suttit och pratat, i slutet blir det alltid så konstiga disskutioner i min familj, det ena leder till det andra som man brukar säga.

Nu håller jag på och packar, blir en tjej kväll hos Lina. Det blir film och förhoppningsvis en luring. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0