klädshowen

Idag då jag kom hem från skolan har jag hållt på och sytt kläder till klädshowen nästa vecka, det roliga är att det vart riktigt bra och tvärr så får jag ju inte avslöja vad vi ska vara, men kul ska det bli!


Men nu är jag iallafall klar men det och ligger och stirrar på min garderob och inser att jag har tröttnat på allt, vill ha vill ha vill ha en massa nytt snyggt, har flera plagg som fortfarande har prislappen på, men jag har redan tröttnat på dom och då har jag inte ens haft det på mig, nej nu vill jag ha en helt ny uppdatering men massa snygga t-shirts, shorts, eller ja allt egentligen,
Ska ju till sthlm på lördag och kika på marathon så då hoppas jag att vi hinner med en runda så kanske man kan hitta något som piggar upp garderoben. HEj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0