Banan

dagen idag har spenderats i sängen men datan och kikat på vänner, Sjuk sliten efter gårdagen, men vi hade hur kul som helst, Började med förfest hos Malin sedan visade det sig att jag känner hennes granne så vi tjejer gick över dit och det bjöds på champange och det spelades guitar hero. Sen skulle vi ut, Sedan bar det av mot efterfest igen hos grannen för mig, Lina och mallanbrallan. Ja det hela slutade med att vi sov en timme i en hästens säng, som man för övrigt kan få massage i. Mysigt!

Just om ni undrar varför jag har banan som överskirft är för att ni vet egentligen inte vad det står, det kan stå banan eller banan. Allstå frukten banan eller tåg banan, hahha nej dags att sova känner jag. God natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0