yesterday, today and tomorrow

Gårdagen, nej den ska vi inte prata om, hade det varit en vanlig helg så hade jag gärna berättat men inte på en måndag! Men men kul hade vi och jag måste sova många timmar inatt för att bli pigg efter allt!

Idag har jag haft körlektion och det gick bra, ett jävla tjat om höger regeln, måste den ens finnas varför inte huvudled överallt? Iallafall efter det var det dags för lite konståkning sen gick vi på bandy matchen, kul att VSK vann men jag tror endå dom förlorar mot Edsbyn, hejjar ju på dom eftersom kusinen spelar där uppe. Men nej det vore ju endå kul om VSK vann, nog om detta för mina skor från topshop har kommit och jag ska hämta ut dom imorgon bitti och inte nog med det vi ska på U2 i göteborg i sommar! Perfekt dag!

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0