stress

just nu springer jag runt som en yr höna och letar kläder och nagellacket som jag ska ha, och inte kan jag hitta mitt nagellacks borttagning häller, usch det hade mamma vetat, gud vad jag blir helt handlingsförlamad uten henne., eller utan pappa också för den delen, måste planera hela dagarn själv och laga mat, tvätta, köra diskmaskinen men framför allt PASSA TIDER, det är jag inte så värst bra på så det är alltid mamma som skriker att  nu ska vi åka om fem min och sånt, men men jag antar att jag kan ju inte leva på mamma hela livet,

Nej här har jag inte tid att sitta måste hitta nagellackborttagningen och det svarta nagellacket!! skynda mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0