dagen idag

ja idag så har jag ridit! För första gången i mitt liv och jag är så stolt över mig själv, det finns saker som jag hatar som läppglans och is på sjön och det finns saker som jag är livrädd för som att gå igenom isen och hästar. Men min kära lillasyrra har hjälpt mig att få bort en rädsla, eller iallafall försökt, och det bästa av allt är att jag har bild bevis!



och om mannu ska rida så ska jag fan se ut som en sån också, så lånade kläder och syrran och vips så ändrade jag hela mig!



okej, jag red kanske inte själv men endå, jag tycker jag är duktig,



joanna är lite duktigare än mig, okej mycket duktigare!

Men men nu har jag gjort det iallafall och nu ska jag kika på Aladdin 2 och skriva CV Ciao





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snäll syster du har :D

2009-03-22 @ 19:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0