Aladdin, jafars återkomst


yes nu har jag fått hem filmen och den ska jag kika på nu! Jago är klockren.

Idag har vi betalat våra U2 biljetter så nu är det spikat, den 31 juli kommer bli galet! Sen efter det tränade jag lite och sen hem och nu sitter jag här helt slut efter timmar av städning, det är helt sjukt hur smutsigt det kan bli ( läs om man inte har städat på ett halvår)

För övrigt, vilket underbart väder det har varit idag, gud jag älskar nu när våren förhoppningsvis börjar komma, fast det jobbiga med det är att det är kallt på morgonen så då klär mig sig jätte varmt, tjocka jackan, halsduk ja ni fattar sen under dagen blir det så varmt att man dör i i sina kläder, det är jobbigt det där, verkligen ett i-lands problem?!



mys i solen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0