onsdags i bilder (grönan, sen utgång)

Nu har jag kommit i en bloggsvaka, men det är det fina vädret som är boven, inte har man lust och sitta inne och blogga när man kan vara ute och sola och bada? Iallafall nu kommer en uppdatering från sthlm, midsommar och månsommar igår (berättar sen)


Vi lekte vid slotter och såg en vaktbyte grej, coolt


Sofia var den som blev mest glad


träffade på världens största GB Glace,


Gröna Lund


Jag inne i Lustiga Huset


TILT!


Adrian, jag och överdrivet stora sockervaddar


David, Sofia, Adrian, Lina och jag, en mycket rolig dag på grönan :)


Sen begav vi oss hem till lilla västerås och hem till Jossan där vi förfestade för att sedan gå till pluto


Oliver och Jag inne på pluttan


Lina och Sara


Hela dagen och kvällen var helt perfekta! Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0