helgen

Nu har jag blivit sådär dålig igen på att uppdatera under helgerna, men å andra sidan är jag knappt hemma häller så. Men iallafall i fredags vart det först förfest hos malin med brudarna, sen afterwork på bmb sen en öl på pitchers sen hoffmaestro på oliver twst, Galen kul kväll. Länge sen jag hade så kul.

Lördagen var det bara att korka upp igen då förfestade vi och kollade på fotbollen i en hyfasd stekig yacht, sen begav vi oss till hökby och Gs dödligt tunna. Kul även där dock lite mer kaos. Sen idag har jag och Lina för det mesta sovit, ätit godis och kollat på shrek och tyck allämt synd om oss själva.

Dags att sova, har något i skolan imorgon och med tanke på att det inte är något kvar kan man ju kanske ta och pallra sig dit. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0