olika lotion

Jag satt nyss och borstade håret när jag insåg att jag hade 6 olika lotion framför mig, en bodylotion från biotherm,ansikts kräm från face, hårlotion från schwarzkopf, fotkräm från apoliva, en foot therapy från scholl  och handkräm från nivea. Hallå, det är ju sjukt. Och det värsta av allt är att jag är ju inte den enda, det är ju sjukt vad folk lägger ner pengar på. Och det här ju bara som en fis i rymden, Det som slog mig var att all reklam och snack påverkar verkligen en som människa. Kom inte och säg att det påverkar inte mig,. för på ett eller annat sätt gör de det.

Fast det är ju lite roligt också, man känner sig iallafall mjuk! Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0