hemma



Sitter hemma och lyssnar på michael jackson och äter godis, länge sen jag bara var hemma och inte gjorde något, Det är skönt men en dag räcker annars blir det för mycket,
Idag har jag vart på erikslund och handlat med tobbe, tilde och Lina. Köpte blommor till mamma, hon fyller år imorgon med jag och tilde skulle ge hennes riktigt present på kvällen imorgon, Så hon får bara blommor på morgonen, Men som man brukar säga, det är ju tanken på räknas,

Något nytt? Jajjemen, vi drar till halmstad på onsdag, och det ska bli grymt kul och plus att jag fyller år på tisdag. Det blir en mycket bra veckan,

Gårdagen var mycket skoj, var först på förfest hos Mathilda sedan bar det av till pluto och där spelades det jackson låtar så alla försökte dans som han, men men kul var det iallafall.

Nej nu ska jag kika på vänner och sova, Ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0