Dålig uppdatering

Som jag sa förra sommaren, solen är en bloggerska värsta fiende, Inte har jag någon lust med att sitta vid datan när jag kan ligg apå stranden och sola?

Sitter för tillfället och väntar på att tilde, Lina och Frida ska komma för vi ska åka till Linas stuga och ta det lungt bara. Har varit en väldigt intensiv månad.

I måndags var vi för övrigt här och firade... det fina vädret. Mycket trevligt var det, vi åt god mat och drack gott. Dagen efter mådde man sådär med tanke på att vi somade rundt en halv 7 och var uppe nio. Men vi pallrade oss till gropen och solade även igår. Brännan börjar bli riktigt bra nu.

Och till något helt annat så börjar alla raggare komma nu til power meet och jag hatar verkligen allt som har med detta och göra, med tanke på att jag bor i princip mitt i skiten och det är så äckligt. USCH!

Annars då? Nej har väl inte hänt något speciellt, solar och badar en massa varje dag och på kvällarna är det kalas. Älskar detta väder! Nu måste jag rusa men ska försöka skriva lite mer, Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0