träning

nu har jag varit riktigt duktig tycker jag, hade ingen större lust att träna idag utan ville hälldre bara ligga i sängen och kolla på oth men så tog vi oss i kragen och gick på ett medel pass, och det räckte verkligen för nu känns det i varenda muskel att det värker. Men jag tycker endå om träningsvärk för då vet man att man har tagit i.
Nu när jag inte kör konståkning så ofta som jag har gjort dom senaste 15 åren så vill jag ju endå ha kvar min vighet och inte bli stel som en kossa helt plötsligt och då är det så bra att man strechar på passen för då kan jag köra lite som jag själv vill, för om jag bara skulle vara hemma skulle det ju inte bli av, gud vad jag älskar att träna.

Imorgon så bestämde vi att vi skulle simma och det är bra för jag tycker att det är viktigt att man varierar sin träning, annars finns det risk att det blir uttjatat och man tröttnar,
nu ska jag titta på sista avsinittet av oth min favorit serie,. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0