Oasis del 2



Ja hur ska man börja berätta hur onsdagen/torsdagen slutade, ja vi började men att byta om i parkeringshuset efter konserten sen begav vi oss mot innerstan, Vi (Lina, jag , David och Ante) insåg hur hungriga vi var så vi började på Max men där stannade vi inte länge för vi ville ju ut, Men saken var ju den att vi inte riktigt visste vart vi skulle så vi gick på upptäcktsfärd. Vi frågade stekare efter stekare men ack vad dom kan ha fel ibland, hallå jag är ju trots allt bara 18. Iallafall efter att ha gått ner mina favorit skor ungerfär 2 cm så tog vi en taxi bort från stureplan och ner mot centralen igen, där hittade vi ett skönt ställe som vi var på fram till kl3. Vi var dom sista kvar på dansgolvet men jag har nog aldrig haft så roligt. Jag vet inte om jag har missat  något slags mode som tjejern i sthlm hade, det var nämligen nylonstrumpbyxor med ett otroligt kort gina trico linna över och när dom "dansade" visade dom hela rumpan och det värsta var att det såg inte ens ut som om det var omedvetet gjort utan dom ville visa hela jävla stjärten, nu ska jag inte klaga på andra med hallå? vad hände med kjolen tjejer? och det kryllade av dessa stilar runt om i sthlm, som sagt har jag missat något revolutionerande?
Iallafall så Nu återstog det ju bara att ta sig hem till Västerås igen., det var bara det att tåget gick inte fören någon gång vid 6 på morgonen och stationen öppnade inte fören 5. Så det vart taxi till mcdonalds (observera att vi har nu ätit på tre feta matställen) där vi var till kl5 sen tillbaka till stationen och sen satt vi där till kl06.00. Roligt hade vi dock tror jag inte dom andra på stationen tyckte det, väl hemma igen vid en kl 7 så skulle vi ta bussen till Lina och den gick tjugo minuter senare, halv åtta var vi hemma och kl 8 kollade jag på klockan senast. Ciao

Vi tog fock inga bilder från kvällens bravder för den tog Petter med sig hem , Eller Ante måste framkalla bilder från sin engångskamera, men för övrigt så glömde vi den! typiskt men så kan det gå när man är stressad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0