löning=mer jobb

 just nu sitter jag och väntar på att jag ska börja jobba, jobbar natt inatt och jag hatar verkligen det, det är är ju löning så det kommer vara mycket folk. blää

Innan jag satt mig här har jag stylat min lillebror, han skulle på 11-års kalas med 80-tals tema. Så jag satt dit löshår så han fick en riktig hockeyfrilla och tubsockor och hela köret, skit snyggt. Har även hunnit förbi min morbror som fyller år idag. grattis till han. 

 
Jag skrev ju sist att jag lovade att lägga in fler bilder, det var bara det att jag glömde kameran idag. Ciao

För övrigt köpte jag en ny t-shirt från herravdelingen på hm  och en ny pensel + en ny highlighter, båda från make up store


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0