klaga?

usch psykologiprov imorgon och jag har ingen som helst lust att plugga. Nej nu gnäller jag ingen, jag har nämligen fått klagomål att jag klagar ganska mycket och ibland gör jag det, det kan jag hålla med om men jag tycker om att klaga. Alltså det är ju inte så att jag är världens gnälligaste men det är skönt att säga/skria exakt det som man tänker. Annars skulle jag ju ljuga och skriva att allt är bra, och ljuga är fult.

Nog om det, idag har jag tränat i tre timmar och det känns i fötterna ( åker fortförande konståkning) iallfall så ska vi invinga bandy VM häri västerås nästa söndag så vi tränade inför det. Ja, det kan ju blir lite långtråkigt efter nån timme men men..
Nu ska jag försöka sova, jag vet inte vad som är fel men nu helt plötsligt kan jag inte sova, eller jag tror jag vet vad som ligger bakom eller jag vet inte men jag har mina gissningar.Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0