intressan fakta



ja nu är det så att jag inte är den bästa på att hålla rent och snyggt runt om mig. Jag är mer en "jag gör det sen" fast skillnaden är att jag aldrig gör det sen. Och det inkluderar även att ta ner mina smutskläder ner till tvätten men så i förrgår så såg jag knappt mitt golv i mitt rum så jag gick ner med allt och ja det var ju en hel del. Och det är inte det att jag inte har några rena kläder utan trosor! alltså jag har ju men nu var jag verkligen inne på dom sista hela paren, och jag tog upp lite rent tvätt nu och jag började räkna hur många trosor som var rena och jag kom upp till 36 st! Helt sjuk, alltså var det typ en månad sen jag gick ner med något i smutsen och blääää vad äckligt egentligen!

ja ni behöver ju inte läsa det och nu kanske någon tycker jag är äcklig men från och med nu lovar jag att jag ska bli bättre på att åtminstonde gå ner med smutskläderna, jag menar förstå när jag ska börja tvätta själv? när jag inte har en mamma som gör det herregud jag måste ta tag i saker nu. Adios



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0