helgen

jag har inte kunnat bloggat något på hela helgen och dte är för att jag har varit väldigt upptagen, eller haft saker för mig helt enkelt. I fredags vart det ju som sagt utgång, förfest sen philips 20 år kalas sen krogen ( som var mindre roligt) och sen hattfest. Vart en lång kväll som slutade hemma hos Lina.



Lördagen var det bara att gå upp 10 för jag skulle vara på rocklunda innan 12. Det var ju tävling där hela helgen. Så jag satte upp håret på Helene och Elin och sen på kvällen jobbade jag mellan 22-03.30. Sen söndagen skulle jag vara på rocklunda till kl10 så det var bara att gå upp 9. Och sen var det håruppsättningar och bandy invingning på schemat. Jag var så trött igår att jag sov mellan 16-19 i soffan sen gick jag upp och la mig och sov kl20. Helt slut.

Och nu ska jag snart ut och gå en promenad med Jessica, behöver det. Men jag kom faktist nyss hem från ett box pass Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0