dieter?!

jag hatar allt som har med dieter att göra har jag kommit fram till, igår så skulle jag nämligen prova en diet ( för att se om jag klarade av det) och då skulle man äta 5-6 bananer om dagen samt dricka mycket vatten och kaffe (inge socker eller mjölk i) men saken är den att jag tycker inte om svart kaffe så det vart bananer och vatten och under dagen igår så gick det bra men imorse då jag vaknade mådde jag så dåligt för jag var så hungrig, jag höll på att kräkas för jag mådde så sjukt dåligt. Nu är det ju så att jag har väldigt lågt blodsocker värde så att bara käkar bananer en dag kanske inte passar mig, men iallafall så skulle man käka bananer i två dagar sen skulle man äta pyttepytte små potioner. Jag klarade en dag, men alltså egentligen så är ju sånt där skit dåligt för kroppen, för då när man äter något annat så tar kroppen upp precis varenda kalori och fett för att kroppen inte vet när den får riktig mat igen, kort sagt!
Så det allra bästa är ju att äta vanlig mat , men sen det viktigaste är ju att man tränar. Du kan bli smal på att käka pizza också men då måste man träna "bort" fler kalorier än vad man stoppar i sig.

Nog om det där, imorgon är det helg och den här helgen ser jag fram emot, kalas imorgon men start på bomans, lördag kika på konståkning i västerås och söndag ska vi inviga bandy VM.
Adios


Kommentarer
Postat av: Sara

Oh no Becka no dieter!!! :|

2009-01-16 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0