torsdag

idag var jag på stan med Lina och Lillebrorsan fick följa med, vi kika på kläder och åt lunch. Myspys
Andreas köpte ( läs jag köpte) ett par beiga byxor och en keps, sen la vi undan ett par svarta chinos, en tryck t-shirt och en vår jacka som mamma skulle köpa imorgon, jag kan ju inte köpa mer till han än mig själv, nej då men jag fick iallafall med mig ett linne som jag tänkte ha imorgon, För imorgon ska vi fira Johanna som fyllt 19 och på lördag blir det att fira Ellen.

Det är skoj med kalas det är ju bara det att då måste man ha två olika outfits och hur många gånger man än kollar i garderoben och hur mycket nytt det än hänger där så finns det endå inget att ha på sig, Så jag och Lina har bestämt oss för att ta en shopping tur i stockholm imorgon på dagen, så förhoppningsvis gör jag slut på lönen på snygga skor och nya kläder. Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0