Studenten om 119 dagar

Igår var vi lediga från skolan, eller vi hade en lektion med den vart inställd så det var  ju skönt. lång sovmorgon tänke jag men nej då för då är jag så dum att jag bokar en körlektion 9.10 så det var ju bara att pallra sig upp ur den varma sängen och ut i det kalla vädret,, Körlektionen gick för övrigt bra så snart är det där körkortet taget (hoppas jag). Sen efter det åkte jag och Tilde till mormor&morfar för att äta lunch med dom. Mysigt, det är alltid så god mat när mormor lagar den.
Sen efter det åkte jag till stan och gick runt lite med Lina och köpte 100 dagars biljetten, förstå snart tar jag studenten!

Idag har jag inte gjort så mycket, köpte ett par skor idag och jag har för en gångs skull tait lite kort men nu är det ju bara den där sladden som fattas, och den vägrar bli hittad så jag kan inte lägga in bilderna men det kommer.
Sen fick vi även STUDENTMÖSSAN idag, vi tar verkligen studenten snart gud vad jag läntar.
Och en annan mycket positiv sak som vi fick reda på idag var att vi fick klartecken från usa att vi får jobba på linas släktnings café. Nu är det bara resten som ska fixas.....

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0