Sportlovet

Ja på fredag får vi sportlov och då drar jag, lina och Sofia till fjällen. Jag vill bara åka nu, älskar att åka skidor och det här är min enda chans detta år. Kul ska det bli och skönt att komma bort från allt!

Så vi blir där från fredag till onsdag sen får vi se vad som hittas på, jag vill åka till gustafsvik badpalats och det vet jag att Lina också vill så det kanske blir en tripp dit? Eller shoppa i stockholm. Äsch vi får helt enkelt se, tycker inte om att planera så mycket.

För övrigt är jag döende, vi tränade ett station medel pass idag och det är helt sjuk jobbigt, men står inte still en sekund. Men jag älskar denna känsla, då vet man att man har tagit i men sammtidigt börjar man fundera på hur dåligt tränad är jag just nu egentligen? usch! Skilland mot då jag åkte konståkning 7 gånger i veckan och fotboll 3 gånger i veckan, det var tider det. Mu har jag för stor frestelse till mat och ingen ork att träna, eller jag hade så nu har jag gett mig fan på det så nu ska man bli i topp form igen!ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0