rödhårig och trött

japp det var inte bara mamma som färgade håret i lördags utan jag med, och ja lägger in en bild imorgon så får ni tycka bu eller bä som man brukar säga. Lördagen för övrigt var skoj, satt upp sophies hår (bild kommer) sen tränade vi core och efter det lagade vi pizza och färgade håret. Sen vart det kalas på på bomansgatan och det var en rolig kväll kort sagt.

Idag jobbade jag 9.00-15.00 och ja det var lite små jobbigt att kliva upp ur sängen, kroppen gör inte som man vill så där tidigt en söndag morgon, sen har jag i princip sovit sen jag kom hem från jobbet och nu sitter jag och kollar i spegeln och börjar funderar på om det vart lite föör rött?



Kommentarer
Postat av: tilde

jag tycker det blev mycket bra!!

2009-02-01 @ 21:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0