ledig idag

japp vi är lediga idag, eller egentligen är det halvstudie dag så alla slutar kl,12 men vi börjar inte fören kl12 så alltså är vi lediga, skönt! Fast trots denna sköna ledighet mitt i veckan har vi valt att jobba med vårt UF-företag, det är ju mässa snart i och den är en hel del som ska fixas, så idag ska vi åka runt i hela västerås och leta väggar, belysning, tyg m.m.
Men det är ju endå bra att jag har något att göra annars skulle jag bara ligga här i sängen hela dagen och slösa bort en hel dag.

Körlektionen igår gick faktist bra, jag vart inte så nervös som jag trodde och nu har jag snart körkort! Efter körlektionen cyklade jag och mamma till björnövägen (1,2 mil) dit och tränade aerobics sen cyklade vi hem (1.2 mil) så totalt cyklade vi ungefär 2.4 mil igår, känns bra så här dagen efter men jag har en enorm träningsvärk och jag hatar att cykla, men jag är glad
Nu: ta på mig något snyggt och bege mig Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0