gårdagen

ja tänkte väl skriva lite om igår, kvällen började med att vi ( jag, emma, lina och carro) träffades på stan sen gick vi hem till Tilde för att förfesta lite smått, sen begav vi oss mot stan för Strike, där jag och Lina fick stående ovationer efter vi sjöng kareoke, kl 1 då dom stängde gick vi till å, där vi bland annat fiskade, iallafall efter det var det efterfest hos emma med äckel shots och pulka åkning och kroppsmålningar, galet skoj!









EFTER FESTEN HOS EMMA













Denna bild på mig och Lina får avsluta detta fotoalbum. Ciao



Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är utmanad, kolla min blogg

2009-02-16 @ 09:54:27
URL: http://honsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0