beroende?

jag har gått och blivit beroende av SATC boxen, jag kan inte få nog. Så ja det är ju inte så svårt och lisat ut vad jag har gjort de senaste timmarna?

Nej nog om det jag tänkte skriva lite om helgen, Min kära vän Sofia fyllde 19 år i lördags och det firade vi såklart, Först så höll jag och Lina på med vår scrapbook som vi skulle ge till henne i ungefär tre timmar. Det roliga är att i början är det roliga bilder och sjuka rim sen i slutet började det avta, men men hon tyckte om den iallafall.
Firandes började med middag hemma hos Sofia, sen skulle det badas i hennes tunnor, Ni vet sånna där som står utomhus och som är super varma? Iallafall så hoppade vi i där och sen började det spåra ur ( vet inte om det var vinet eller värmen) vi började nämligen leka Camp Maloy i snön och sen ledde det ena med det andra, det slutade med att vi körde fem kamp och Lina och jag tävlade mot Linda och Jessica i bla skottkärran. Så där kul har jag inte haft på länge, sen började folket avta så vi bestämmde oss för att åka in mot stan och fortsätta där, Vi var på Billobob och det var mysigt och hela kvällen slutade med att jag och Lina sov skavfötterns hemma hos henne. Fem av fem för lördagen!



Grattis i efterskott din vuxna jävel! :)

Idag har jag inte gjort så mycket, käkade hemma gjorda hamburgare hos tobbe och tilde och sen har det ju som sagt varit SATC hela eftermiddagen. nu ska jag återgå till det Adios



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0