jag lever

nej jag är inte död jag lever, det är bara det att vi har ju haft en massa krångel med internet. Men så nu i julklapp kom tomten med ett och vips så har vi internet och jag kan börja blogga igen.

Julafton var perfekt. Jag hade så sjukt kul hela dagen. Först var vi hos min mamma och pappa, sen hem till johans släkt. Sen hem till två kompisar och sen hem. Det bästa av allt var att vi fick så mycket och fina julklappar. Tv (till köket), porslin, bestick, vattenkokare, stavmixer... Fast det roligaste var att vi fick ett katt koppel till vincent så nu snart ska jag gå ut och gå med han i det.

Igår tog vi det ganska lungt. Vi gick ut och åt och drack vin sen gick vi hem. trevligt hade vi men min stackars pojkvän började sex imorse...

nej nu ska jag piggna till, skriver sen. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0