Tisdag

Åh jag är så glad, det gick så bra att köra idag med körskolan, Jag körde jätte mycket förr och gjorde halkan och riskettan men sen helt plöstligt la jag det på hyllan. Det var fyra månader sist jag hade någon körlektion, men igår tog jag som sagt tag i det och körde idag och jag är super nöjd med mig själv. Och det bästa av allt är att jag är så sjukt motiverad att ta det där körkortet nu så nu jävlar.
Förövrigt har jag inte gjort så mycket ídag, var hos mormor och morfar och åt lunch idag. Ja det var nog det jag gjort. Åh nej kom nyss på att jag har handdukar som har legat i tvättmaskinen hela dagen, mindre bra för nu kommer dom lukta bajs. Typiskt! Jag börjar lära mig det här med att inte bo hemma längre, dock gör jag lite små missar men det måste man ju få göra, nej nu ska jag göra min man sällskap som sitter och kikar på Champions leauge. Puss!


Saknar GBG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0