YES

åh vad jag är glad just nu, fast det var annat imorse kan jag säga, Jag skulle vara hos läkaren halv 11 imorse, och Andreas skulle väcka mig innan han gick till skolan halv åtta för då skulle jag hinna duscha och fixa iordning allt och så. Självklart hade jag ställt min mobil men det är bara det att den är paj så den lägger av lite då och då, och det hade den ju gjort så telefonen ringde inte och Andreas var hemma idag för skolan för han vart sjuk. Så ingen väckarklocka och ingen lillenbror som väckte mig. Och det är ju likamed FÖRSOVNING. Så det var bara att ringa taxi och åka snabbt som tusan in till stan. Sen när jag kom hem nu ikväll efter att jag, tobbe, tilde och Lina hållt på och fixa med deras balkong hela eftermiddagen åkte jag hem och beklagade mig över pengar som jag fick läg¨ga ut på taxin och att allt är min mobils fel. Nu kommer det bästa av allt, min kära pappa hade gått och köpt en mobil åt mig och oboy vad jag blev glad! Så nu är allt perfekt och jag älskar att det är helg imorgon, för morgondagen kommer bli galen! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0