mobil letande

det är ju så svårt att bestämma sig för en mobil tycker jag, vill så gärna ha en iPhone men jag måste ju ha comviq (jag växer väl ifrån det någon gång i livet, förhoppningsvis) för annars skulle hela min månadslön behövas läggas på mobilräkningar och det har jag ingen lust men, Så nej ingen iPhone just nu. men blää kan verkligen inte bestämma mig. Och ja det här var ju helt ointressant men kände att jag ville få det ur mig.


Men iallafall så hade jag inte så mycket mer i skallen just nu, kanske kommer något sen.



nej det där är inte dagens outfit och man kan ju fråga sig varför jag la in den, och det har jag tyvärr inte svar på




Kommentarer
Postat av: johanna

sjukt snygga skor! vart har du köpt dom? =)

2009-04-15 @ 23:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0