jävla feber

det är inte många saker som jag hatar så mycket som feber, man blir helt handlingsförlamad och sängliggande i dagar. Gick hem tidigare från skolan för jag kände mig häning och tänkte att jag bara behövde sova lite, nej då har man 39.5 graders feber. Fan!

Fast imorgon ska jag vara frisk har jag betsämt för jag och syrran ska till sthlm och shoppa och om jag inte är frisk så kommer jag säkert bli det av all shopping, ( mamma håller inte med men endå)

Nej nu ska jag knapra alvedon och sova i 12 timmar sen är jag frisk och snygg,  tillskillnad från nu, har ju inte haft orken att duscha och ja man kan knappt se mina ögon, men men God natt iallafall!





ljushårig igen? sugen på en förändring...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0