gräddfil

det är helt sjukt vad en liten skit sak kan göra så jag blir så sjukt irreterad, Jag och mamma höll på att laga mat och vi skulle göra en avokadoröra, det är med avokado och gräddfil bla. Och då visar det sig att gräddfilen är slut, då ringer mamma till pappa och ber han åka förbi efter jobbet och köpa en jävla gräddfil, ja nej då svara han att han är svettig och har ingen lust att gå in i en affär (han cyklar jämt till och från jobbet) och än så länge är det ju lungt men det är bara det att när mamma har bilen och pappa är på jobbet och de är helt omöjligt att hämta mig och dom tvingar mig cykla ( vi bor miljoner mil utan för city) iallafall då vägrar jag att cykla för jag vill inte bli svettig och jag orkar inte sminka om mig och en massa, ja nej då tycker dom att jag borde bry mig mer om något annat än mitt utseende, hallå DUBBELMORAL någon?

Usch, så jag beter mig som en sjuåring istället och vägrar äta. Moget Rebecca, verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0