en helt lugn söndag

söndagar är nästan min favorit dag, det är inget man måste göra och man kan bara slappa hela dagen. nyss smällde vi i oss pizza, hemlagad såklart det är en stor favorit och sen bakade jag och lillebrosan mockarutan, en annan favorit men dom vart ju sädår, kan lätt bli så när en 11-åring som enbart och hockey i skallen ska baka. Så han fick vara min assistens men ja vad ska man säga, mamma tyckte dom vart goda så det var ju snällt.

Till något annat så har jag fastnat i ett dilemma, jag har hittat två par riktigt snygga skor men jag har lovat mig själv att bara köpa ett par nya denna månad men jag kan inte bestämma mig, SÅ VILKA TYCKER NI? ?



Kommentarer
Postat av: tess

vart hittar du skor från steve madden på internet?

2009-04-07 @ 22:01:44
URL: http://theresejilleo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0