barbecue

idag vart det lite shopping, ett stycke tyg från acne ( tröja typ), en ljus kavaj+en grå trench samt ett bar byxor (som nu är shorts) från second hand. Bra dag !

Tänkte lägga in lite bilder men hittar igen kamera i detta hus så det får bli senare eller imorgon, mycket nöjd över mina köp idag iallafall. Men nog om det, imorgon är det som jag har nämt alldeles för många gånger i denna blogg: STUDENTKRYSSNING! Men jag säger det hela tiden för jag tycker det ska bli så kul, fast dock har jag hört att det är mer än 800 som är från Västerås, så in princip är det samma sak som alltid bara det att det är vatten under en. Men men, morgondagen börjar med pannkaks och öl frukost och jamaica emma, sen beger vi oss av mot stockholm och båten, wie!

En annan sak som är ganska rolig det är att jag har gjort så fint så fint i min garderob, för nu kan man faktiskt se vad jag har för kläder och skor, det kunde man inte förut.

Märks det att jag är uttråkad? Ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0