sammanfattning

nej jag har inte lagt ner min blogg, har bara så mycket just nu. Så nu sitter jag och deppar till patrick park something pretty. Inte för jag inte hinner blogga utan för att jag är jätte sjuk nu, och det har jag verkligen inte tid med. Måste träna fär det är tävling snart, på onsdag är det coldplay och den tänker jag inte missa. Sen allt i skolan..

Men då är det tur att one tree hill finns som lyser upp min vardag. Ska kika på ett avsnitt nu sen ska jag sova.

I fredags vart det ju överrasskning kalas för tilde, hon fick ett kalas med hello kitty tema (hon älskar den där katten). Det som var dte bästa var att Tilde slutade jobba kl 4 och då ville  vi ju att allt skulle vara klart då hon kom hem, och det lyckades vi med, Jag vet inte hur men 100 balonger blåstes upp, en sprack dock sen var det hello kitty saker i hela lägemheten. Sen vart det tacos och tårta sen pluttan förstås. Mycket mycket trevlig kväll. 



Hon fick en hello kitty vattenflaska som hon var tvugen at dricka ur hela kvällen


Den legendariska tårtan


Balonger!


Hello Kitty!


Vi tackar för oss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0