mycket mer mest

okej, lets face it. Jag hinner inte med mitt liv. Just nu är det så mycket men jag orkar inte göra något åt det för det är för mycket. Skolan, företaget, träning, jobb, vänner, familj, bloggen (?) sen alla läxor och räkna ikapp matten och sånt. Så skolan  är ju inte slut bara för man slutar för dagen. Jag vill bara gå ut den här jävla skolan så jag kan börja jobba så då man går hem har man förhoppningsvis gjort sitt för dagen. DÅ kan man lägga den tiden på annat, nej men vi i skolan har det ju så bra för ute i arbetslivet är det förjävligt, visst det tror jag med till en viss del men vafan? inte har ni böcker som ska läsas, matte som ska ränkas, sitta och läsa om celler kl2 på natten bara för man inte ha hunnit på dagarna? Nej kunde väl tänka mig det.

Så då är frågan, jag kanske måste "sluta" med något, Men knappast träningen ( kan ju inte både vara tjock, må dåligt, dö i förtid bara för jag ska hinna med och läsa om celler) Och jobbet vill jag ju inte sluta med, kläder måste man ju ha annars fryser man ju ihjäl. Sen att jag inte kan låta bli att slösa pengar det är ju också en sak som får mig att må bra, SÅ om jag tar bort dom saker som får mig att må bra och göra bara saker som får mig att må dåligt, låter inte det ganska bra? Det är ju så typ lärare tänker, ja men rebecca du kanske inte skulle ha tränat igår då hade du hunnit göra läxan, men saken är den hade jag inte tränat hade jag inte orkar gå upp på morgonen och då hade jag inte gått till skolan alls. Så vad är egentligen bäst?må bra, vara i form och prestera okej i skolan eller må skit, troligtvis sluta äta för man inte hinner träna och få mvg i allt? jag väljer iallafall det första...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0