G

Hur säger man till någon att det bara inte funkar att jobba ihop? Eller göra en uppgift tillsammans, hur fan ska man formulera sig när det är en mycket nära vän? Jag vet att alla tänker, ja men va ärlig men jag vill ju inte vara dum mot den personen, Och ja eftersom den är en så pass nära vän så ska man självklart vara ärligt men vafan..
 
Nog med det, idag har varit en lång dag, skola från 8-16. Sen var jag på Rocklunda från 16-20.20. Ja, det är mitt andra hem. Nu sitter jag i köket och försöker plugga teori och det jag stör mig på är att blinkers heter kärriktningsvisare, Varför ska dom alltid krångla till det för? Sen regeln, blicken, pilen, filen. Den ska man lära sig står det...

Imorgon blir det också en låång dag, skola 8-16, träning 16-19. Men jag är glad

Nej nu ska jag göra ett expriment som vi fick i läxa av våran naturkunskaps B lärare. Lägg ett russin i vatten och analysera hur det blir, kul!

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0