Fredag

Jag har faktist väldigt sköna fredagar i skolan, börjar med träning mellan 8-9 sen skola 10-11. Sen är det helg och det är skönt. Idag vart den en liten runda på stan och jag köpte en ansiksskrubb från face. Måste få bort all gammal död hud, jag tänker iallafall inte på att det är en massa döda hudceller i ansiktet, äckligt ju, Men det ska det bli ändring på nu.

Sen har jag också varit på min kompis sandras 20 års kalas, det var för släkt och vänner med tårta för fulla muggar. 
 
Sen övningskörde jag hem och nu sitter jag här. Hemma för typ första gången på hela veckan, men det kan lätt bli så när man har en pojkvän som bor nära stan, nära syrran, nära skolan ja helt enkelt närmre allt. Men det blir iallafall en vit helg denna helg för imorgon är det jobb mellan 20-03.30. Yes,


Ända bilden jag tog från onsdagens utgång, vi var nog lite "övertaggade" som man kan säga..

Pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0