fredag

Dagen började med lite arbete med företaget, sen åkte jag hem till mormor och åt mat. Sen var det mössprovning till studenten, men saken är den att  jag är inte alls reda för det, usch det var hemskt svårt att bestämma sig, tur att vi kom överens i klassen hur den skulle se ut. Så nu kommer det dimpa ner en studentmössa här snart alltså...

Har även hunnit med en runda på stan med mamma och min lillebror Andreas. Jag köpte (läs fick) ansikts produkter. Väl behövlig, för just nu är eller var allting helt slut, så har kört på små provnings krämer och skit..Men nu är förrådet påfyllt och jag är glad.



Den bästa ansiktskrämen som finns!
Den är med aloe vera och är super fräsch


Nu ska jag laga tacos till familjen sen ska jag jobba till halv 4 inatt. yes




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0