slappdag

Idag vart det inte mycket gjort för min del, Jag och Lina gick till ica och handla tacogrejer till lunch sen sov vi middag sen var det dags för den sista lektionen i skolan, ioförsig tränade jag idag men endå. Fattar inte vad det är nu men är så trött hela dagarna..

Skulle ha behövt jobbat med företaget idag, en hel del som ska göras till nästa vecka, markansundersöningsrapporten, sälj och bokföra riskkapitalsedlar. Möte med rådgivaren (som vi inte har än) samarbetskontrakt, registera sig på UF, affärsplanen, affärsidé,. Ja det mesta helt enkelt och vi har väl börjat lite smått på det mesta men inte klart än på långa vägar. Men så är det imorgon får vi slita som bara den!

Men nu ska jag sova och sen imorgon är den en ny dag.. yes



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0