Konståkning vs björn gustafsson

a det är frågan, för saken är den att jag ska tävla på fredag samma tid som jag ska på björn (min och Sofias 18 års present till Lina). Och jag kan inte bestämma mig vilken jag ska välja, konståkningen där mitt ena program inte ens är hälften klart eller björn som jag älskar? Sammtidigt som jag är grymt sugen på att tävla med tanke på att det är första för säsongen så lockar björn väldigt mycket, Sen kommer det ju faktist fler tävlingar.. usch vad ska jag göra?

Nog om det, nu måste jag duscha sen ska jag stå sydocka igen åt mamma (min dräkt) och det är ju förörvigt inte häller klar,Ciao




VS



Kommentarer
Postat av: CARRO!

HÖRRU KORKEN! om du bestämmer dej för att du inte ska gå så köper jag gärna din biljett! :]

2008-10-06 @ 21:56:04
URL: http://www.modette.se/ccaarroo/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0